مد و استایل

آشنایی با انواع مدل شلوار پارچه ای مردانه

شلوار پارچه ای

با پیشرفت صنعت مد در طی سالیان اخیر، شلوار پارچه ای مردانه به یکی از شلوار های محبوب میان مردان تبدیل شد. با این تصور که شلوار پارچه ای مردانه تنها برای استایل و تیپ های رسمی به کار میرود، اما طی چند سال اخیر این شلوار به یکی پرطرفدارترین شلوار مردانه در استایل های کژوال (غیر رسمی) نیز شد. انواع مدل شلوار پارچه ای مردانه را می‌ توان در موقعیت‌ های مختلف از مهمانی های دورهمی گرفته تا جلسات مهم کاری پوشید و از داشتن یک استایل مناسب لذت برد. در ادامه این مطلب ما سعی میکنیم تا انواع مختلف مدل شلوار پارچه ای مردانه را به شما معرفی و در انتخاب درست این شلوار در درست کردن یک استایل مناسب کمک کنیم.

انواع شلوار پارچه ای مردانه

حدود 50 سال اخیر یا حتی بیشتر انتخاب یک لباس مردانه بسیار محدود و با گزینه های کم برای خریداران به همراه بود اما با پیشرفت صنعت مد ، انتخاب لباس ها برای تهیه کردن یک تیپ کامل و جذاب بیشتر و بیشتر شد و دست خریداران هم برای یک انتخاب مناسب با سلیقه خودشان باز تر شد. شلوار پارچه ای مردانه نیز از آن دسته شلوارهایی است که اوایل ظهور در صنعت مد، گزینه های بسیار کمی برای خریداران داشت. اما در زمان حال این شلوار در میان انواع مختلفی از حالت ها و شکل ها برای کسانی که به دنبال یک تیپ شیک هستند قرار گرفته است. در ادامه به بررسی جدید ترین و محبوب ترین شلوار پارچه ای مردانه می پردازیم:

شلوار پارچه ای مردانه مجلسی

برای چه نوع مراسمی به دنبال شلوار هستید؟ عروسی، مهمانی، یا یک رویداد کاری؟ در واقع شلوار پارچه ای مردانه مجلسی به نوع خاصی از شلوار گفته نمیشود. بلکه هر مدل شلوار رسمی یا فیت که بتوان از آن در مجالس رسمی یا مهم پوشید را میتوان شلوار پارچه ای مجلسی خطاب کرد. شلوار های مختلف با متریال ها و شکل ظاهری متفاوت می توانند در این دسته بندی قرار بگیرند.

شلوار پارچه ای مردانه کلاسیک

انتخاب شلوار پارچه ای کلاسیک مردانه یکی از بهترین راه‌ ها برای نشان دادن سلیقه و استایل شخصی شما است. به طور معمول این مدل شلوار پارچه ای از موادی مانند پنبه، پشم، یا کتان تولید می‌ شوند. شلوار پارچه ای مردانه کلاسیک جذابیت و شیک پوشی خاصی را به هر فردی می‌ بخشد. از زمان تولید این مدل شلوار در صنعت مد از آن به عنوان یک شلوار همه چیز تمام برای استایل های رسمی یاد می‌ شود.

آشنایی با انواع مدل شلوار پارچه ای مردانه

آشنایی با انواع مدل شلوار پارچه ای مردانه

شلوار پارچه ای مردانه اسپرت

این مدل شلوار پارچه ای مردانه جزو جدیدترین و محبوب ترین شلوار های پارچه ای محسوب میشوند. به طور کلی می توان گفت هر شلواری که در دسته بندی لباس های رسمی قرار نگیرد و حالت راحت تری نسبت به لباس های رسمی داشته باشد را می توانیم اسپرت نامگذاری کنیم. همانطور که از اسمشان پیداست شلوار پارچه ای اسپرت حس راحتی و در عین حال زیبایی را به فرد میدهند. از این نوع شلوار پارچه ای مردانه میتوان در یک دورهمی دوستانه، مهمانی ها، محل کار و یا حتی در استایل روزمره خود استفاده کنید.

شلوار پارچه ای مردانه پلیسه دار

یکی از نام آشنا ترین و محبوب ترین مدل شلوار پارچه ای مردانه، شلوار پارچه ای پلیسه دار است. اسم دیگری که این شلوار با آن نیز شناخته میشود، شلوار ساسون دار است که از راحتی و جذابیت بالایی برخوردار است. شکل این شلوار بیشتر به شلوار های قدیمی نزدیک است، چرا که در آن زمان شلوار ها اغلب ظاهری آزادانه و گشاد تر داشتند. امروزه این مدل به یکی از شلوار های مد شده در شلوار های مردانه تبدیل شده است که شما میتوانید هم در تیپ های رسمی و همچنین کژوال از آن استفاده کنید.

شلوار پارچه ای مردانه جذب

شلوار پارچه ای جذب مردانه یا به اصطلاح اسلیم فیت (Slim Fit) یکی از محبوب ترین نوع شلوار پارچه ای مردانه است که به عنوان شلوار پارچه ای اسپرت مردانه نیز شناخته می شوند، در دو نوع کوتاه و بلند تولید و مورد استفاده قرار میگیرند. شلوار پارچه ای جذب مردانه بلند را می توان به همراه یک بوت بلند یا نیمه بلند ست کرد و پوشید. شلوار پارچه ای جذب یا فیت، انتخاب های بسیار زیادی جهت ست کردن دارند، با شلوار پارچه جذب از یک استایل کژوال تا اسپرت و رسمی می توان استفاده کرد و همین موضوع باعث شده تا شلوار های جذب به یکی از محبوب ترین شلوارهای بازار پوشاک مردانه تبدیل شود.

نحوه ست کردن شلوار پارچه ای مردانه

نحوه ست کردن شلوار پارچه ای مردانه به عوامل مختلفی مانند مناسبت، نوع پارچه، رنگ و مدل شلوار بستگی دارد. با این حال، نکات کلی وجود دارد که می تواند به شما در انتخاب لباس مناسب برای ست کردن با شلوارتان کمک کند. در ادامه به بررسی برخی از آنها می پردازیم:

پیشنهاد خرید
آشنایی با انواع مدل شلوار پارچه ای مردانه

شلوار 3794 ZARA کرم

840,000 تومانخرید کنید

انتخاب کت یا پیراهن مناسب

در ست کردن شلوار پارچه ای مردانه در موقعیت های رسمی مانند مجالس عروسی و یا یک قرار کاری مهم، انتخاب کت یا پیراهن دکمه دار با رنگ خنثی مانند مشکی، سرمه ای یا خاکستری می تواند انتخاب مناسبی باشد. می توانید از جلیقه نیز استفاده کنید تا استایل خود را تکمیل کنید. برای موقعیت های غیررسمی مانند مهمانی های شبانه و یا حتی تیپ روزمره خود یک پیراهن آستین کوتاه یا بلند یا یک تیشرت شیک می تواند برای ظاهری اسپرت تراستفاده شود، در کنار آن گزینه های دیگری مانند ژاکت یا سویشرت نیز می تواند مورد استفاده قرار بگیرد.

پیشنهاد خرید
آشنایی با انواع مدل شلوار پارچه ای مردانه

شلوار 396 ZARA آبی تیره

849,000 تومانخرید کنید

انتخاب کفش مناسب

برای موقعیت های رسمی استفاده از کفش های چرمی مشکی یا قهوه ای تیره میتواند زیبایی دو چندانی به ظاهر شما ببخشد. اما باید توجه داشت که همیشه زیبایی معیار مناسبی برای انتخاب نیست. انتخاب کفش مناسب در ست کردن شلوار پارچه ای مردانه با توجه به نوع فعالیت کمک شایانی به راحتی و در عین حال زیبایی استایل میکند. در موقعیت های غیر رسمی می توانید از هر نوع کفش اسپرت و یا نیمه رسمی استفاده کنید ولی دقت داشته باشید تا از رنگ های مناسب و همخوان با شلوار و دیگر اجزا در ست کردن شلوار پارچه مردانه استفاده کنید. برای تیپ های رسمی نیز میتوانید از کفش چرم و یا بوت های بلند و نیمه بلند کمک بگیرید.

پیشنهاد خرید
آشنایی با انواع مدل شلوار پارچه ای مردانه

شلوار 396 ZARA ذغالی

849,000 تومانخرید کنید

استفاده از اکسسوری و لوازم جانبی

انتخاب درست اکسسوری و لوازم جانبی شاید جزئی و کوچک به نظر برسد اما در ست کردن شلوار پارچه ای مردانه تمامی اجزای مورد استفاده نقش به سزایی در تکمیل تیپ شما دارند. خرید یک کمربند چرمی با رنگ قهوه ای یا مشکی می تواند به تکمیل استایل شما کمک کند. یک ساعت مچی شیک می تواند ظاهری حرفه ای به شما بدهد و یا اگر می خواهید استایل تان رسمی تر باشد، می توانید از آن به همراه یک کراوات نیز استفاده کنید. اکسسوری مناسب نقش به سزایی در تکمیل تیپ شما دارند بنابراین در استفاده از لوازم جانبی چشم پوشی نکنید.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *